NAZ2333 Ayla88 2li testte soylemedi daha kucuk dedi bu arada devlette yaptirdim ozele gidiyodum 13+3te erkek gibi dedi 16net erkek
Alyamm_ Ayla88 15 haftalıkken ogrendim ama ultrasona göre 16+5 falandı gelişimi sizde 16 gibi giderseniz netleşir.
Gulsurmeli Ayla88 Yaa çok sevindim adınıza sağlıkla doğsun büyüsün 🤲🏻💕. Güzel günlerini görmek size nasip olsun inşAllahh. 💙
Ayla88 Gulsurmeli inşallah teşekkür ederim 1 oğlum var bunda kız olacak diye sevinmiştik sürpriz oldu sağlıkla gelsin
Mervesngr71 Ayla88 canım bana ikili testte kız dediler bir sonraki ay gittiğimde yani 17 haftalık olduğumda kesin erkek olduğunu öğrendim 😂
begumserdar93 Mervesngr71 banada kız dediler ikili taramada %90 oran verdi şuan 17+1 günlüğüz bakalım hafta içi gidicem nupeldam değişmez umarım 🙏🥰
Mervesngr71 begumserdar93 sağlıklı sıhhatli olsun inşallah ama yinede eksik dua etmeyelim rabbim kalbinizdeki gönlünüzdeki neyse onu versin inşallah 🥰🙏
fatmacos Ayla88 kızımı 16+5.de öğrendim devlette şimdi ki hamileliğim de ise 12+2 de özel de tahmin bile yapmadı Bi daha kine net olur diye şuan 15+2 deyim haftaya gidicem bakalım miniğin cinsiyet i ne
Nelmali Ayla88 12.haftada kendi doktorum kıza detaylı bakan doktor erkege benzetti 13. Haftada doktorum kız dedi haftaya 17 yine gideceğiz son durum ne olacak bakalım