Arkadaşlar 35 haftada 3 cm açıklığım olduğu için 37. Haftaya kadar magnezyum ve progestan kullandım sancılarım da vardı bu arada 35. Haftamda. 37 den beri ne sancı ne kasılma salı günü 40 haftalık olcam 4 cm açılmam var bebek kanalda ama sancım yok suyum gelmedi. Acaba diyorum ilaçlardan dolayı mı ilerlemiyor kanalda bebek?