Lady-pnkk BrcHmt gayet iyi canim seninki erken dogum olmazsa 3 un uzerinde dogar bence umarim erken olmaz 40 a kadar beklersin
BrcHmt Lady-pnkk en geç 39 da alırız dedi doktorum. Geç döllenme var bir de bende. Risk almayalım diyo. Kendiliğinden gelmezse son vakte kadar kalması en iyisi olur kilosu açısından sanırım 🤷♀️
Lady-pnkk BrcHmt her acidan son vakte kadar durmasi iyi hem kilo hem gelisim acisindan anne karninda 1 gun bile degerliymis anlamis oldum biz bayagi zorlandik 3 hafta erken geldi bizimki elimse olsa 39-40 a kadar beklerdim insalalh sizinki sabirsizlanmaz 🤗