ebruus Merhaba eşimin morfoloji 1 di. Hatta doktorda tedavilerimiz başlamıştı 3 kere çatlatma igensi yöntemi kullandık ardından bir kimyasal gebelik yaşadım sonra gen testi yaptık 3 ay ara verdi doktor o arada da gebe kaldım normal yolla şuan 6 haftaligim☺️