Cicekler Geçen e bebekte indirimde buldum ama manuel kullanışsız otomatik al diyo herkes boşuna mı aldım şimdi kullanıp memnun olan var mı vakit kaybetmeden iade edeyim duruma göre
Aylinsemih Cicekler ben mochi marka alicam herkez övüyor hemde elektirikli den daha ıyimis istagram da sayfası var bi bakın isterseniz
BurcuLice Cicekler canım biz chicco almıştık ablama manuel şimdi nasip olursa ben kullanıcam elektrikliler yara yapıyormuş bazı kullananların tecrübeleri manuelde yapabilir tabii ama biz memnun kalmıştık manuelden bende aldım onun işi bitince sağlıkla gelsinler inşallah