Lilayla Doktor beni 6. Haftada çağırmıştı ben 7. Haftada gittim net göreyim diye gördük çok şükür canım hareketlerini hissedene kadar korkuyor insan zaten kalbi atıyor mu diye çok şükür 21. Haftaya geldik kıpır kıpır 21. Haftada bebekler bizde öğle için rahatlıyor günlük hareketlerini hissedince içini ferah tut rabbim nasip ettiyse o elbet bir şekilde doğar rabbim alacaksa da hiçkimse önüne geçemez dua et sabır et ♥️