ayset73 Bu ilacı kullanan Varmı Ne amacla kullaniliyor .Doktorum yazmış hamile degilim ama kalmak istiyorum.
guzelce ayset73 bende kullandım yanlış hatırlamıyorsam inofolic bi folik asitti. Hamile kalmayı düşünüyosanızda doktorunuz vermiş olabilir. Çünkü hamile kalmadan 3 ay öncesinde felan folik asit kullanımına başlanıyor.
tanya25 ayset73 tam olarak bunu kullandım pco olanlara veriliyor genelde içinde inositol var pCoya iyi geliyor. Ki nitekim bende kullandığım ay gebe kaldım :)
[silindi] Ben şu anda da kullanıyorum. Bebek isteğimiz olduğu için verdi doktor sabahları 1 şase içiyorum