Kızlar merhaba bebeğin kıyafetleri ben yeni pek fazla bir şey almadım çünkü önceden de vardı sapasağlam duruyorlar merak ettiğim şu yeni alınmasa bile sadece yıkamak yeterli olur mu yani ütülemesek olmaz mı ütüm yok çünkü alıp alamayacağım belli değil tereddütte kaldım da