Kızlar ben geceleri uyurken mümkün olduğunca sol tarafıma yatıyorum ama bebeğim rahatsız olmuş olacak ki tekmeleyip duruyo pozisyon değiştirip sağa da yatıyorum ama orda da durum aynı. Ama kafamı destekleyip sırt üstü yattığımda sakinleşip uyuduğunu hissediyorum ve bende rahatça uyuyorum. Nasıl olacak böyle en sağlıksız uyku şekli olduğu söyleniyor ne yapmam gerek?