Hanımlar merhaba. Bugun bebegimin kiyagetleriniyikiyorum artik yavastan hazirliklari tamamlamak lazim. Ama bebegime oda yaptirdim 1 ay oldu geleli kokusu hala gitmior. Simsi kiyafetleri yikadiktan sonra geri siner diye korkuyorum neyle silmeliyim dolap iclerini vs. Bu koku nasil gecer