Gizemis 2 hafta önce açık renk kanama oldu çok az 3-4 damla akıntıyla beraber acile gittik kan uyuşmazlığı var eşimle iğnesini yaptılar eve geldik 4-5 gün önce de açkk renk yine o şekilde geldi acile gittik düşüm riski var dediler kan tahlili idrar tahlili verdim ultrason bebeğe baktık maşaallah kıpır kıpırdı kalbi atıyordu kese de sorun yok sıvısı Tam dedi sorun nerde bilmiyorum ama progestan verdi leke leke gördüm dün akşamdan beri çok şükür bi şey yok inşaallah da olmaz işte doktor dedi senin gebeliğin doğurana kadar riskli 20. Hafta kadar düşük sonrasında da erken doğum riski var dedi neden diye sordum da bazı gebeliklerde sebebi bilinmeyen nedenlerden dedi öyle işte kendi özel doktorum o HP kullan dedi bi ay dinlen dedi bi hafta sonra gel bakalım dedi ama kendi özel doktorum o devllete ki doktor gibi 20. Hafta kadar risk var demedi