Bebek doğunca mi gidilecek alışverişe? Bebegi battaniyeye mi saracaklar? Tarzan mi bu? Yahu, Allah aşkına iki çaput almayla ömür mü biçilir? Allah a şirk koşmak değilde ne bu?
2 çocuğumda da erkenden başladım almaya. Zaten merkeze uzak oturuyorum. Pandemi de malum. İndirim oldukça, kontrole gittikçe aldım. Bunlar batıl, asılsız, saçma sapan şeyler.