Ali Ekiz i önerebilirim, ben onda yaptırdım detaylı ultrasonu ve çok iyi bir şekilde inceledi. Her şeyi güzelce anlattı bir şey sormanıza bile gerek kalmıyor, çok da esprili bir doktor stresinizi de alıyor. Tüm bilgilerin olduğu bir dosya hazırlayıp veriyor tabi yakında renkli fotoğraf da veriyor. Benim afacan oğlum biraz yüzünü saklamaya çalıştı ama buna rağmen doktor baya uğraştı yüzünü görmemizi sağladı. WhatsApp tan da geriye kalan fotoğrafları ve videosunu atıyor.. Nakit 600, kredi kartı 650 liraydı 💜