Güzel gebeler,28-30.haftalar arasında hamilelik çekimi yapmayı düşünüyorum. Fakat kendi aramızda kendi makinemizle yapmayı istiyorum.
Acaba İstanbul Garipçe sahilde (veya diğer mekan tavsiyeleri de olabilir) mekan için vs.izin almak gerekiyor mu ? Bilgisi olanlar yazabilir mi ?