Kızlar bugün doktora gittim daha 30. Hafta dayım nobetci doktor vardı kendi doktorum yoktu kilosunu nasıl diyorum ölçiyim diyor bısıler yaptı cihazdan ben bu cihazı kullanmayı bilmiyorum gerek yok dedi suan kilosuna nasıl gerek yok ya ben kontrole geliyorum sonucta bana 32 hafta ile uyumlu bebek diyor o ne demek diyorum sizi bu nst ye bağlayalım dedi bende doktoru şikayet ettim nst de 20 dk durmam gerekirken beni 35 dk bekletti bu çocuğa zarar vernismidie