Karadeniz61 Kibarcık şeklinde öksürmeden sonra hapşırmaya döndü, gözlerimden yaşlar akıyor.. ateşim yok ama ayaklarım çıplak olmasına rağmen terli.. geçenlerde duş alıp ıslak saçla kapalı balkona çıktım oan üşüttüm sanırım pandemi falan değildir dimi🥺
Gamze0502 Karadeniz61 aynıları bnde oldu gözlerimden yaş akıyordu cok hapşuruk vardı muhtemelen bahar nezlesi suan cok yayğın ama tabiki boğaz ağrısı öksürük ve ateş olursa test yaptrırın.
Hayatyeniden Daha çok nezle soguk algınlıgı semptomların var. Ateş ve öksürük olursa gidip test ver onun dışında şu an evde kendi yöntemlerinle idare edebilirsin
Karadeniz61 Hayatyeniden ne yazık ki herşeyden korkar olduk son ayımdayım hiç hasta olmadan bugüne kadar geldim şimdi hasta olunca ve ortalık daha da kötüleşince insan da ister istemez korkuyo🥺
Girlsmomm Hayatyeniden şu an kovit mutasyon geçirdi ve bazılarında nezleyle belirti gösteriyor ateş öksürük tek belirti değil maalesef