Kızlar afedersiniz vajinadan birşey akıyormuş gibi bir his oluyor bazen hani akıntı geliyormuş hissi tuvalete gidiyorum bakıyorum ne çamaşırımda ne peçeteye hiç birşey gelmemiş. Günde en az 2 lt su içmeye başladım gebelikten ötürü bu his normal mi. Bu yerleşme kanamasından sonra tekrar leke görecek miyim diye endişe ediyorum da 4+3 üm şu an.