Gezegen_00 Ben de çoğu vaktimi evde geçirdim, daha evvelden arkadaşımın verdiği bir eşofman altı vardı, iki tayt aldım LCW hamile taytları, bir de iki tane pantolon aldım birisi siyah birisi haki dışarıya mecbur çıkılıyor en azından iki olsun da değişsin doktora giderken falan diye. Örtülü olduğum için üste çok gerek kalmadı bol olanları giydim :) şimdi son 20 gün. En güzeli tayt. Eşofman yatakta dönerken falan dolanıyor insanın ayağına. Bir de çok bol normal pijama alabilirsin. Sütyen olarak da bir süre sonra büyük olsa da karnın yukarıya çıktığı için telli takılmıyor sporcu sütyeni ya da telsiz emzirme sütyeni alabilirsin. Dar olmamalo süt kanallarını tıkar sütün zor gelir :)