Dilaraursavas bence kimseye bakmayın çocuk sizin çocuğunuz kimse bir değil sizin bebeğinize belki yaptırılması gerekiyor ki önceden tedbirli temkinli olasınız burda ben yaptırmadım diyenlerin bişeyi olsa aldıracakmıyım yada aldıracakmısın diyenlere asla kulak asmayın kaybedecek bişeyiniz yok sonuçta kötü de düşünmeye gerek yok sonuçta ne kesin sağlam ne de sağlam değil denilebilir,ben gittiğimde hiç olumsuz düşünmedim kimseye de kulak vermedim bebeğimi göreceğim ne yapıyor acaba filan diye gittim çok şükür gayette iyiydi sizde bunu mesele yapmayın yapanlara da bakmayın bebeğinizi görmeye gidin 😊