Beyzosss Yenidoğan yaz bebekleri klimalı düşük ayarda odada tutulur mu bilgisi olan yada yatıran var mı çok sıcak bölgede yaşıyoruz
34_21_23 Beyzosss klima direk bebeğe vurmasın ve derecesi 18 falan olmasın 24 vs derecede olması bi zarar vermez ama klima bebeğe vurmamalı
Lulemom Adana da yaşıyorum arkadaşım ağustosta doğum yaptı. Odanın sıcaklığını 24-25 derece olacak gibi ayarladı bebeği hep o odada tuttu, bi sıkıntı yaşamadı