Kızlar 26 haftalık hamileyim herşeyim normal bi kaç gün önce doktorum suyumun falan iyi olduğunu söyledi herşey yolundaydı bebeğimin hareketleri de çok iyi ama benim şeffaf sulu akıntılarım oluyo aceba bu haftalarda normal mi böyle bişey bu tarz akıntıları olan varmı