Taze_gebe Bebegim4 sınır 70-100 yani sorun olmaz gibi şimdilik ama yine de dikkat emke lazım biraz şöyle 80küsürler olsa daha rahatlarsınız benim 88 di mesela ama değişiyor 100ü geçmesin de napalım artık😞
Bebegim4 Taze_gebe valla daha bu haftada böyleyse Allah’ın İzni ile 8 ay kafayı yerim ben bütün gün normaldi aslında 😞
Bebegim4 Taze_gebe kuzum moralim 0 kepekli ekmekle tost yedim 2 dilim başka hiçbirşey yemedim şekerimi bi ölçtüm 1. Saat 152 çok korkuyorum doktora gitsem mi bebeğime zarar verir mi yaa😞bu 3. Böyle oluşu
Bb_onlllb Bebegim4 ben 36 haftalık hamileyim şekerim yok ama glikoz 150 çıktı doktor bir şey de demedi 🤷🏻♀️
Bebegim4 Bb_onlllb doktorunuz daha iyi bilir ama sınır 140 diye biliyorum ben Allah yardımcınız olsun sonuncu aya gelmişsiniz darısı bize inşallah duanızı eksik etmeyin 🥰
Taze_gebe Bebegim4 cihaz yanlış ölçüyor olabilir mi 😞 tabi gitmek gerekir üst üste öyle olursa gidin bence yani bi seferden bişe olmaz da diyemeyiz ki bilmiyoruz ki içerde neler oluyo🤷♀️
Bebegim4 Taze_gebe dün 9 dan beri ağzıma bi şey sürmedim sabah şekerim 98 deliricem artık elimden gelmiyo ki bi şey ünsilin mi kullansam napsam gece 87ydi yaa
Taze_gebe Bebegim4 ay kontrolün ne zaman doktora sormadan bişe yapma derim ya da en azından sağlık ocağı hemşiresi ama en iyisi doktor ben de cuma gideceğim açlık tokluk bakacak bakalım tabi pzt ye kalır sonuç😒 sınıra yakın ama en azından geçmemiş