Kızlar 19 haftalığım şuan. 2 aydır çok sık tuvalete çıkıyordum, 10 gün önce genital bölgemde yanma ve kaşıntı olmaya başladı giderek arttı, rahim girişinde iç kısımda beyaz beyaz yapışmış şekilde parçacıklar var internetten baktığımda mantar olduğunu gösteriyor belirtiler, onun dışında su içmeme rağmen tuvaletimi yaparken sapsarı geliyor ve sarı akıntım oluyor. Bu durumlarla karşılaşan varmı? Ayrıca doktora gittim devlete, enfeksiyon her hamilede olur en ufak şeyde ilaç kullanılmaz falan dedi idrar testide yapmadı başından attı, özelde kendi doktorum var henüz gidemedm ama gidicem. Bir önerisi olan varmı? Bu durumu yaşayan? Bebeğe zararı olurmu geçince bir daha tekrarlarmı ilaçla ne kadar sürede geçer? Kafamda deli sorular 🙂