Sehertass ben bir tane hastane çıkışı, üç tane alt üst takım koydum, çorap ağız mendili, bir penye battaniye birde kalın battaniye koydum, gerekli olursa diye kaşık bebek mama için ebem biberon vermiyoruz dedi çünkü, emzik koydum, ıslak mendil be 15 tanede bebek bezi, 3-4 tanede nolur nolmaz alt açma örtüsükoydum, bide puseti var bizim hastanemiz pusetsiz çıkarmıyor, kendim için 2 tane önden düğmeli pijama, bir tane gecelik, sabahlık, terlik, depend,iç çamaşırı,çorap,emzirme sütyeni koydum bide yedek toka koydım kendime açık saçı hiç sevmem valla benimde ilk gebeliğim hep tecrübelere ve dıyduklarıma göre hazırladım böle bi çanta