gyk-38 Merhaba arkadaşlar hamileliğimin 5.ayı ve hala bulantı ve kusma geçmedi 3 aydır prilam dr kullanıyorum ona rağmen bulantım devam ediyor prilam dr kullanan varmı, bulantı için nasıl bir çözüm buldunuz?
Ebru008 gyk-38 hiçbir çözümü yok canım Zofer kullandım biraz mide bulantısı İçin o ilaç iyi geldi biraz ama fiyatı biraz pahalı 10 tane var içinde 80₺ falan
eaktr gyk-38 bana prilam çok iyi geldi açıkçası. Akşam 8 den sonra 2 tablet şeklinde alıyorum. Şuan 19+5 deyim hala devam ediyorum.
bebekmuhendisi gyk-38 canım benim bu ikimci hamileliğim birincide böyle bi şey yaşamadım bende malesef senin gibiyim 7.aydayım hala ağzımda geçmeyen bir acı tat bulantı 🤢 ben mide mi bastırmak için ekmek peynir yiyorum ya da sürekli meyve ilaç bende gram fayda etmedi
Ly020818 gyk-38 Benim beş ay full sürdü altincii ayın baslarinda kesildi hem kusma hem bulantı beni mahvetti
gyk-38 eaktr Aynen bana da çok iyi geliyordu bende bir tablet alıyordum ama çevremdeki ler bırak ilacı alıştırma dedikleri için tedirgin oldum
eaktr gyk-38 prospektüsünü okudunuz mu? Hamilelikle olan bulantılar için üretilen bir hap😊 sonuçta asıl bizler için üretilen hap için ve çile çeken yine biz olduğumuz için kapayın kulaklarınızı ve devam edin kullanmaya kesinlikle 🙏🏻 Çıkarandan Allah razı olsun diyorum her defasında 🙃 üstelik ben bulantımın geçtiğini düşünüyorum ama bırakmaya korkuyorum o yüzden devam😊
Hamileadayibiranne 18+3 olduk ama bulantı kusma devam ediyor 😔 çok şey denedim ama rahatlatmadı hiç biri prilamın bile etkisi olmuyodu bazen
gyk-38 Hamileadayibiranne Evet bazen prilam içtiğim halde kusma oluyor ama hiç kullanmamaktan daha iyi
Aylinsemih gyk-38 canm süte 1 çay kaşığı tarçın kat ic sabahları kahvaltı yanina doktor verdi bunu bana hapi bile kestim çok etkili arada gene kötü oluyorum ama dediğim gibi günde 1 defa en fazla yada hic
Zeynozeyzey Bende 8+5 im çok kötü geçiriyorum serumla takviye alıyorum bir ayağım hep hastanede prilam dr kullanıyorum ama hiçbir etkisi olmadı allah yardımcımız olsun inşallah
gyk-38 eaktr Çok haklısınız yemeyip bebeğimizi de riske atıyoruz aslında böyle daha kötü kaç aydır kullanıyorsunuz siz bende bitecek diye ilacın gözünün içine bakıyorum 😄
Sevvalkrbg gyk-38 bende 6. Haftam da başladım prilam Dr kullanmaya. 14. Haftaya doğru bir anda bulantım kesildi şuan kullanmıyorum 😌
WmonallissA gyk-38 zofran zydis tavsiye ederim dilde eriyor, mide bulantısı hapı, çok etkili gerçekten
Esray_ gyk-38 7. Ay bitiyor halen daha gece 2 tane prilam sabah ve akşam 8 er mg zofer kullanıyorum malesef gecmeyince geçmiyor 🤷♀️