aliyeozdemir422 Acil Yardım arkadaşlar 3 4 gündür grip nezle kuru öksürük burun akıntısı yaşıyorum ne yapmam gerekiyor bebeğe bi zararı olurmu acaba hastaneyede gitmedim
metehaninannesiii aliyeozdemir422 kaynamış suyun içine bol limon sık içine 1 tatlı kaşığı da bal koy karıştır sıcak sıcak iç sabah aksam yap
Minerva26 aliyeozdemir422 Nasorinse adında burun temizleme suyu var. Kesinlikle öneririm. Doktora gittiğimde ondan verdi. Gebelikte kullanılabiliyor. Bunu kullanınca burnumda ve genzimde ne varsa söküp attı iki günde iyileştim.
Meyra_21 aliyeozdemir422 ballı limonlu ılık su iç .bitki çayları fazla önerilmiyor çünkü .birde ateşini kontrol et ateşlenirsen git doktora
Nurayademir aliyeozdemir422 doktora gidip test yapdır derim ne olur ne olmaz tedbır ve dımlen bol bol meyve ye limon iç ama fazla içme derim tansıyonu etkıleyebılr corbo iç iyi gelir İNŞALLAH atlatırsın 😊🤲🏻
NehiraaaA Kaynar su yap kovaya dök içine vikis nane yagi koy yarım saat uzerine bir havlu koy basini ort o kovadaki suyun buharini solu yarim saat sonra kusturuyor hicbirseyin kalmiyor ben yaptım ise yaradi 😁