Sevcan34 Birmucize_ sizin kaç acaba ben 16+2 de sormuştum 270 demişti şimdi 17+2 yim normalde ama ultrasona göre bugün 18+1 oluo sizin de öyle mi bi hafta fazla söylüyor bazen bazen tam gün
3MelekAnnesi3 Birmucize_ ben bu haftalarda kilonun pek önemli oldugunu düşünmüyorum 25 30 dan sonra daha önemli
Birmucize_ Nur000 benimde 18+5 kem 200 gramdı doktora sordum normal mi diye normal dedi ama bana az geldi sanki biraz benimki
Birmucize_ Sevcan34 benim 16+4 ken 160 gramdı . Gebelik haftam ultrasonla uyumlu gidiyor şimdilik. Benim bebeğime göre sizinki biraz önde gidiyor sanki bana benimkinin kilosu az geldi
Birmucize_ Sevcan34 bazı bebekler bir hafta önden ya da bir hafta geriden gelebiliyormuş , sizinkide öyledir muhtemelen ☺️
iremgun Birmucize_ çok emin değilim ama ben kol, bacak uzunluğu ve baş çevresi karın çevresi önemli diye biliyorum daha çok. 17+0 ken gitmiştim en son o gün 228 gr demişti.