Ookosdas yok önemli değil cabm geçti biraz da olsa hayat devam ediyor nasip değilmiş. Ilk öğrendim hamile olduğunu zaten hep kahverengi leke geldi 2hafta kadar sonra bitti beyaz akinti başladı kan değerlerinde artıyordu ama çok fazla değil en son 2 marrtta çok yoğun kırmızı kan geldi acile gittim baktı alttan kese var ama bebek yok dedi mm bilmiyorum sormadım fransada yasıyorum ben kan testi istedi ertesi gün için kan değerim hızla düşmüş zaten tekrar gittim gösterdim düşük yapıyorsun dedi 5haftalikti evde adet olur gibi düşürdüm sonra kontrole gittim bisey kalmış mi diye rahmim temizdi adet olmayı beklemene gerek yok dedi ama ben bekledim 30marrta ilk adetimi oldum bitti şuan tekrar deneyeceğiz inşllah nasip olur