Meryemzehra
38. Haftamdayım doguma 19 gün kaldı. Gurbetteyiz kımse yok yanımızda suan. Vajinal akıntım var sabahtan beri. Sık idrara çıkma. Bel sırt ağrısı da vuruyor ara ara. Ve adet sancısı olur ya adetim gelecek dersiniz ara arada öyle oluyor. Ama belirgin bir rahim kasılmam yok. Ne yapmalıyım su asamada? Açılmam filan oldugunu anlayabilir miyim? Doğum mu yakın bilemedim?
HandeKaya
Yalancı sancılar olabilir doğum başladığındaki sancı 10 dk da bire düşermiş bugün doktora danıştım bende. Zaten doğum olacağı zaman suyun gelir veya kanaman veya kahverengimsi akıntın olurmuş bebeğin hareketleri iyiyse sıkıntı yoktur hareket etmiyosa git doktora
DemetCeylan
Benim de 20 gün var aynı şeyleri yaşıyorum yalancı sancı dedikleri şey olmalı
Meryemzehra
Çok. Sağ olun Allah hepimizin yardımcısı olsun