Bende doğum hikayelerini çok okuyan ve benim nasıl olucak diye çok merak eden bir anneydim ki sıra bana geldi bende şimdi yazabiliyorum. Evet benim hikayem de gece başladı suyum geldi ilk başta sonra hemen acile gittiğimde yatmışım yapıldı. Herşey iyiydi sancılar sıklaşana kadar sonra tabi dayanamadım birde hiç hamileliğim de kilo almadım hep verdim. Ondan dolayı da sancılar da çok aşırı derecede canım yandı ve yürüsem de yine de kötüydüm. Sonra doktorlar ve hemşireler sayesinde doğumumu sabah 8 de yatışm yapılan hastanede 2.40 geçe doğumum oldu. Bebeğim doğduğunda çok küçüktü ve hala da öyle ama inşallah zamanla büyür diye düşünüyorum 37+5 prematüre doğdu 2500 kgramdı. Şimdi yanımda şükür ki darısı bütün hamile ve doğum yapacak annelere ve bebek isteyen bütün annelere inşallah.