Happybsrn afrasil hamile kalsaydım bende takılırdım zaten aşılama tüp bebek bunlar da kesinlik yok ki 2 yıl olacak nerdeyse hep negatif yoruldum artık hele aşılamada ki o psikoloji beni çok etkiledi çok mutlu gitmiştim
afrasil Happybsrn tamamda daha negatif değil ki . Bende buraya girdikçe bebek konusunu geride bırakamam o yuzden çok sık girmeyi düşünmüyorum
Happybsrn afrasil ama negatif hissediyorum ve adet belirtilerim var …ben de zaten oluruna bırakıcam kimbilir tutar mı tutmaz mı 🤣
afrasil Happybsrn icini ferah tut insallah tutar tutmazsa da bidaha denersin napalm elimizden geleni yapıyoruz baska yerde denersin bide büyük yerlerde dene eğitim araştırma veya sehir hastanesi gibi
Happybsrn afrasil çok korktum ama ben üstümden atamam bu korkuyu 🥺🥺 yoksa şey diyordum ilk aşılama tutmazsa 3 4 yaparım diyordum yine o acı 😳😳😳 zaten gün gelir cesaretimi toplarsam başka yerde yaparım
afrasil Happybsrn kimse acı cekmemis belki hemsireyle alakalıdır . Insallah gerek kalmaz tabiki . Durumunu anlatırsin spektulumlarn plastik ve küçük buyuk bedenleri var