Kızlar ben hamileligimi yeni öğrendim henüz daha keseyi gördüm, kalp atışı vs duymadık henüz 🙏🏻 geçen gün doktora gittiğimde folik asit kullaniyo musun dedi hayır dedim yani ben öncesinde de şimdiye kdr xa hiç folik asit kullanmadım bana elevit vitamin verdi bunu kullan dedi. Okuduğum yazılarda günde 0.4 mg folik asit alınmalı diyo ama benim ilacimdaki 0.8 mg folik asit yazıyo, sizce çok gelir mi acaba ben hiç şimdiye kadar kullanmadım diye mi bana bunu verdi acaba 🙏🏻