ayazmomy gebeliğimi öğrendim daha yeni zayıflamıştım (17 aylık oğlum) psikolojim alt üst oldu eşimle bile rahat olamıyorum vücudum bozuldu daha da bozulacak benim gibi olan var mı ne yapacağız böyleeee
Balbocegi_ ayazmomy 2 gebeligim 13 aylik kziim olucak 36.4um vucudumu dusundugum dahi yok dogurunca zayif olayim yeterli
Tuba04 ayazmomy kilo verilir üzülmeyin meme sarkması içinde 3. Çocuk düşünmüyorsanız estetik olabilirsiniz benim ilk olacak çocuk işini tamamen kapatınca estetik düşünüyorum emzirmeden büyüdü ve sarktı dimdik ve dipdiri memelerim 😞
ayazmomy Balbocegi_ aynen bende zayıf olmak istiyorum ama bilemiyorum olabilecek miyimm bu sefer 🤕 çok emzirdigim icin göğüslerimde sarktı ahh annelik muazzam ama çok zor bisey
Balbocegi_ ayazmomy sutun zaten yaramaz canim oylr oluyor cunku olunuyor canim ben 4kilo aldim 2.gebeligim
ayazmomy Balbocegi_ bakalım ben alacak mıyım bu sefer gecenkinde bayaa cok aldım ama ödemdi hemen gitti 🤭 memeyi zor bırakırdım gebeliği öğrenince tam bir bağımlıydı şükür bıraktı
Balbocegi_ ayazmomy bıraktıysa cok cok iyi kendinizi toparlayabilirsiniz ilki olan kiside odem oluyor ikincide olmuyor genelde ins sizdede olmaz
Balbocegi_ ayazmomy az kilo almaya dikkat edin hem dogum icin iyi hem sizin sagliginiz icinde tabiki gerci bebek varken pek alinmiyor kilo bence ins canim ya ins herkese allah saglikli guzel dogumlar nasip etsin ins
ayazmomy Tuba04 birde emzirince görün Allahım heleki 17 ay çok bağımlı çocuktu maşallah bayağı sarktı 🥴 eşler sorun etmese bile insanin psikolojisi ister istemez etkileniyor