Kızlar 4 üncü günüm müthiş derecede kasık ağrım var sadce sol tarafımda. Ağrıyı geçtim sancı yanma kramplar var henüz 18 haftalığım. Progestan fitil verdi doktorum bugün dayanamadım devlet hastanesine gittim idrar testi yapıldı herşey normal bebeğe bakıldı oda gayet sağlıklı 2 tane de düşük iğnesi verdi haftada 1 dedi. Peki bu ağrı neyin nesi başına gelen var mı