Mrvt59 Minel321 200 mg mi kullanıyorsunuz. Daha mi dusuk mg mi. Rabbim sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin insallah.
Mmhtpmhmt04 Asafimmm Teşekkür ederim cnm çalışıyordum 3 sefer kanamam oldu hastanede yattim çıktım çalışmaya devam ettim erken doğum riskim oldu. 34. Haftama kadar kullandim. 37+4 te doğum yaptım. 1 aylik oldu bile