Kızlar merhaba ben 22 haftalık gebeyim.Sırtımda kollarım da göğüs altlarımda falan kabarcıklar var.Alerji mi su çiçeğimi bilmiyorum.Var mı başından geçen yaşayan duyan bilen yardım edin lütfen.Sağlık ocağı doktorunu aradım.Dahiliye git haftasonu olduğu için ayrıntılı ilgilenmez kimse bir de yanlış bişey yapılmasın dedi.Nasıl bir tedavi uygulanır yatış verilir mi çok korkuyorum.Netten baktım.Plasenta aracılığıyla bebeğe geçer yazıyor nette.