ipekakaydin Kızlar çok korkuyorum. Dün gece adet sancısı gibi sancım oldu. Belim ve sırtım ağrıdı. Kahverengi de akıntım oldu. Çok korkuyorum. Doktorumu aradım açmadı, mesaj attım cevap ta yok. Ne yapmam lazım ? Normal midir? 31. Haftamdayım yardım ediiiin 😢
Oykuaygun ipekakaydin o adet sancılarını bende çekiyorum ama kahverengi akıntı normal değil diye biliyorum
Llalolalaooooo ipekakaydin acile hemen git sümüksü gibiyse nişandır.. eğer açılman vs azsa dogumu durdurabilirler