Elcank Doğum yapalı 6 gün oldu ama ayaklarım ve bacaklarım eve geldiğimden beri kütük gibi şiş şiş sizlerde de böyle bi durum oldu mu ne zaman geçiyor ayaklarımı bile kaldıramıyorum şişlikten
yasemin333 Elcank bu ödem doğum öncesi de var mıydı doğum sonrası mı oluştu ? 37 haftalığım benim hiç ödemim oluşmadı hamileliğimde doğum sonrası oluştuğunu bilmiyordum.