Bende 6 haftalığım ve kanamadan iki gündür hastanede yatıyorum malesef ama benim kanama aşırıydı dedim tamam gitti bebek ama kese duruyormus etrafında kanama var dediler. Bir şey de yapmıyorlar sadece Progestan. Onu da zaten kullanıyordum. İnsallah bebeklerimize bir şey olmaz sağlıkla kucağımıza alırız.