Esra_80 bende 27 haftaligim çevremdekiler ayni sizin cwvrenizdekiler gibi son aylardasin sakin tutma tam ciger gelişimi bebeğin gelişimi olduğu zamanlar diye hele esim kıyameti koparıyor nasıl dayanırsin o kadar saat hemde son aylar diyor o zaman 28 + olucam yani 29 dan gün alicam haziranın ilk haftasından itibaren beklicez dedi doktor 1 1bucuk ay kalıyor diye kızıyorlar doktorda uzun bir süre o süreç demişti bide açlığa dayanamıyorum basim dönüyor tutamicam malesef gerçekten çok uzun bir süre gece 5 aksam 8 🤷♀️ bide ilk kandilde tuttum gecen 4 e kadar güzel geldim ama ondan sonra karnim ağrıdı basim dondu zorlandım 🤷♀️