Merhaba bende kabızlık çektim iki gün, doktorum bana bol salatalık, kuru incir, kuru kayısı ye dedi, ben hep kuru incir yiyorum faydasını gördüm rahatladım, benimde düşük tehlikem var ikizlerim olacaktı kanama sonucu birini kaybettim, ikinmamaya dikkat edin gerçekten bebeğe çok zarar veriyo, düşer ikinma sonucu.