Kizlar merhaba 23 haftalık gebeyim bir ay önce ayrıntılı ultrasonda iki tane myom olduğunu öğrendim kendi doktorum da 13 mm olduğunu söyledi iki gündür çok sancım var doktor da kontrol ettikten sonra her şey normal myomdan olabilir dedi myom sancısı çeken var mı böyle mi surecek hep acaba