Selam Hanımlar 👋🏻 Çok heycanlıyım kızım gelicekti 36+3 ’te durduk çok şükür 😅 Bol bol istiratla 4 gün oyaladık bakalım kendisi mi gelicek şimdi yoksa 38 veya 39 da mecburi 2′nci sezaryen olucam 🙏 ( ablamız cennette ) şifamı bekliyorum hayırlısıyla sabrın sonu selamettir , çok dua ettim yavrum çok mübarek aylarda gelicek hayırlısıyla babamızla birlikte dört gözle bekliyoruz 🤲🏻 Siz neler yapıyorsunuz ☺️