Merve055 Ben yapmicam.Çünkü kullanılmıyor bir nevi süs gibi duruyor oda.Büyüdüğü zaman ikeadan oda yapmayı düşünüyorum.Odasında kalabildiği,oyun oynanabildiği bir oda.Ve sadece yatak ve dolaptan ibaret bir bebek odası benim için oda değildir.Çogu aile odayı kurarken koca bir adamın odası gibi kuruyor.Yatak dolap ağır perdeler vs.Ben odasını tamamen oyun odası yapmayı düşünüyorum.Bunun için biraz büyümeli.Zamanında ikeadan divan modeli almıştım çok şık.Onu yatağı yapıcam altında 3 derin çekmecesi var oraya eşyalarını dizeceğim organizerlerle.Bence oda kurma işini bebeğiniz büyüdüğünde ve aklı erdiğinde yapın derim.😊