SerpilAlmac Merhabalar 31 Martta doğum yaptım 4 günlük taze anneyim varsa sorularınız cevaplayabilirim. Spinal Sezeryan oldum bu arada. 38+5 haftada doğum yaptım. Doğum hikayemi az daha toparlayayim yazicam buraya.. şimdilik Sorularınız varsa sorabilirsiniz🙏👶
Wonderwoman SerpilAlmac güle oynaya büyütün bebeğinizi yarin kısmetse sezeryan olucam onu yap bunu yapma demek istediniz birşey var mı ☺️☺️
kubra_karatekin SerpilAlmac öncelikle hayırlı uğurlu olsun Allah analı babalı büyütsün canım benim 🥰🥰 benim ilk Doğumum olacak ve çok heyecanlıyım 36+2 deyim senin Doğum tarihini ne zaman söylediler ve özel hastane demi Doğum yaptın devlette mi nasıl görüşe eşini aldılar mı ?
Sumeyyerbey4741 SerpilAlmac bende çarşamba günü sezeryan olcam nasipse tam 39 haftalık önereceğin şeyler varmi
Hatice68 SerpilAlmac bende cuma günü sezeryan olucam nasipse tavsiyeleriniz varsa lütfen bizimle paylaşın sağlıkla büyütün bebisinizi insallah❤
SerpilAlmac Wonderwoman âmin inşallah çok teşekkür ederim 🌺 doğumdan önce şunu yap bunu yap demiycem çünkü yapacagin tek şey doğumu beklemek. Dogum dan sonra ise odaya alındığında uyusuklugun yavaş yavaş geçecek ayaklarını yatağın içinde ileri geri oynat. Hareket ettir. Ayağa ilk kalkis zor ama birinden destek almadan sakın kalkma. Kalktığında ağrın olacak canin acıyacak ama yürümeye çalış bol bol yürü bol.bol su iç. Depend mutlaka al ilk başta aşırı kanam oluyor pedle olacak iş değil. Kendini usutmemeye bak öksürme hapşırma ve gülme 😆 bu ucu doğumdan sonra biraz zorluyor bunlar geld suanlk aklıma 🌺🌺
SerpilAlmac kubra_karatekin ben normalde 1 nisanda yapacaktım doğumu ama 38+5 de kontrole diye gittim 31 martta yani. Bebeğin nabzı çok yüksek cıktı açıl alındım ameliyata. Zaten bebeğim kakasini yapmış suyu tamamen bitmis. Doğumum özelde oldu. Normal de refakatçi 1 kişi kalacak dediler ama benim yanımda eşim ve kız kardeşim kaldı kimse bisey de demedi eşim kolumdan tutup koridorda yürüttü beni kız kardeşim de bebekle ilgilendi odada🙂
SerpilAlmac Sumeyyerbey4741 depend alın mutlaka . Karnınızı sıkmayan şeyler giyin ben pijama takimi giydim sıkıntı olmadı. Bol bol su için. Bol bol yürüyün. Ay canım aciyor yapamıyorum ya diyip yatmayın sakin🙂 Şimdilik bunlar geldi aklima👶
Cansugmzee Salı günü de bn sezeryan olarak doğum yapcam tam 38+5 bekliyim şurda 🥰 Sizde sağlıkla büyütün inşallah
miskokulum1 SerpilAlmac bende doğumla ilgili değil ama bebek hareketleriyle ilgili bir soru sorucam. 31+4 teyim ve bebeğimin hareketleri çok durağan. Yani neredeyse hep böyleydi. Doktorum günde 15 tekme hissetmen lazım diyo ama bazen hiç hissetmiyorum. Ultrasyonda normal diyo ama ben hep endişeliyim 🤷♀️
SerpilAlmac miskokulum1 bana da saatte 4 defa tekmelemesi lazım dedi. 1 gün belki tekmelemez ama ikinci üçüncü günde hereketi yoksa beklemeyin gidin hastaneye
kubra_karatekin SerpilAlmac Teşekkür ederim canım tekrar hayırlı olsun dikkat et kendine yorma kendini 😘🥰sağlıcakla büyüsün minnoş 🧿🥰
SerpilAlmac Oglumveben34 ilk gün yoktu sutum tek tek damla.damla geliyordu şuanda da çok değil ama geliyor yine
emineveminigi SerpilAlmac hadi gözünüz aydın darısı bizim başımıza 😍 hastanede kac gün kaldınız ve depend kullandinizmi? Kullandiysaniz kac adet kullandiniz ben bir paket aldım 9 tane var içinde daha alsammi yetermi bilemedimm
SerpilAlmac emineveminigi hastanede 1 gün kaldım 1 paket almıştım son 1 tane kaldı elimde bez. Kanamam fazla değil şimdi ilk gün ikinci gün çok oluyor kanama
Asliylmz14 SerpilAlmac özel hastanede mi doğum yaptınız. Bide şey sorcam doğumdan sonra duş alma şansınız oldu mu ? Hastane çantasına havlu şampuan gibi eşyalar koymalı mıyım ?
SerpilAlmac Asliylmz14 evet özel hastanede yaptım. Dus almak isteseydim alma imkanım vardı ama almadım 1 gece kaldim zaten onda da bebekle ilgilen vs derken dus almak aklıma gelmedi . Doktorum bilr dedi istersen ben dus aldiririm seni dedi. Dus alacaksanız koyabilirsiniz