esra572 benim sağ tarafımda sorun olmuyor ama solda koca koca morluklar var. Sağlık ocağındaki hemşire kılcal damara denk geldiği için olabiliyor böyle şeyler üzerine kolonyalı peçete koyun dedi, bi de göbek deliğinin hizasının çok üstünden yapmamak gerekiyor. Kaç gündür kafayı yiyordum neyi yanlış yapıyorum diye, hemşire olabiliyor deyince rahatladım. İğneyş derinize dik olarak vurmaya dikkat edin. Bir de iğnenin havasını almayın, sonundaki havayı da enjekte edin o ilacın dışarı çıkmasına engel oluyormuş. Kapağı açar açmaz 1-2 damla iğnenin ucundan çıkıveriyor, sizde de oluyor mu?