Zeynepyrdnkl Eveeettt hazır ve doğurmayı bekliyorum artık lütfen gelsiiinnn 🙈🙈🙈
2 tane 10lu 1 tane 3lü takım koydum, bebek bezi koydum, ıslak mendil, alt açma bezi, battaniyesi, ağız silme mendilleri ay bunları hatırladım şimdilik 🙄
Kendime de 2 pijama takımı, terlik, yemeni, iç çamaşırı, çorap, havlu, tarak, depend tarzı bi bez 🙄
Sadece hastaneden çıkarken giymeye eşofman alıcam o kaldııı 🙈🙈