gunsa1 mide asidini kusuyormusuz aslında bir bakima da iyiymiş o Şekilde kusmak çünkü mideni bulandıran suyu da çıkarmış oluyorsun ben şöyle bir çözüm buldum eğer midem de bir şey yokken kusmaya basladiysam hemen hiç nefes almadan bir bardak suyu içiyorum tek dikişte ve suyla beraber mide asidi hem rahat hem yakmadan cikiyor