M-eng95 Kızlar daha önce test hep <2 olarak çıkıyordu şimdi böyle çıkmış hastaneyi aradım referans aralığı değişti filan dediler. Bat 3 nisan normalde hala adet de olmadım. Başına böyle bir şey gelen var mı? [url=https://hizliresim.com/ubkGnv][img]https://i.hizliresim.com/ubkGnv.png[/img][/url]
Sermec27 M-eng95 5 ten küçük çıkmıştır diyor yani negatif maalesef biraz daha bekleyin eger adet olmazsanız kan verin belki geç döllenme olmuştur
sevvalkaran19 M-eng95 canım bekliyor musun geciktin mi. Çünkü gebelik için küçük bir değer bana öyle olmuştu. Bir sonraki ay hamile kaldım. Rahim kendini hazırlıyor dedi doktorum bana . Adet gecikmesinde betanın yükselmesi her kadın için normal. Allah gönlüne göre versin
afrasil M-eng95 ayni yer degilse herkesin referansı degeri farklıdır . 5ten küçük diyor . <1.20 , <2 , <5 gibi sonuçlar çıkabilir klasik değer bunlar
melegim_ve_ben M-eng95 Şuan için negatif maalesef.Rabbim tez zamanda bebisinizi göndersin size inşallah 🤲
Engzlevlt Hamile olman için değerin 5 i geçmesi lazım 4 5 güne adet olmazsan yine yap bence şuan hamilelik yok gibi bence
M-eng95 Sermec27 bundan 8 gün önce daha çatlamamış yumurtam vardı doktora gitmiştim. Ama o çatladı mı geç döllenme oldu mu ne oldu hiç bilmiyorum, işin gerçeği adetim saat gibi çok düzenlidir gecikince kesim gözüyle bakmıştım ama nasip değilmiş
M-eng95 sevvalkaran19 geciktim kuzu şu an, bu 2. Gün direkt kan yaptırdım net görmek için diğer testlerde ikinci çizgiyi aramaktan yoruldum açıkçası
Sermec27 M-eng95 belki de geç döllenme olmuş olabilir bence blraz daha bekleyin eger adet olmazsanız kan verin
Sermec27 M-eng95 Allah ne derse o olur canım vardır rabbimin bir bildiği dua et sabret herseyin vardır vakti zamanı ne zamandır deniyorsunuz
M-eng95 Sermec27 bir yıl olacak bu ay klomen verdi doktor onunla denedik hayırlısı olsun inşallah dediğin gibi canım ☺️
Sermec27 M-eng95 daha yeni canım olsun vardır elbet bir zamanı bak 4 yıllık evliyim 2 kaybım var 1 yıl önce oğlumu kaybettim şimdi tekrardan hamıleyim rabbim inşallah buna ömür verir sıkma canını vardır elbet bir zamanı dua et ve sabret inşallah rabbim hayırlı zamanda nasip eder 🤲 ❤️ 🥰
M-eng95 Sermec27 Allahta size sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah evet biliyorum ama insan bekliyor yine de
M-eng95 afrasil aynı yere yaptırdım işte onlarda referans aralığı değişti diyorlar ama ciddi bir beyaz akıntım var
afrasil M-eng95 5 yazmıyor ama <5 yazıyor 5ten küçük diyor yani . Hastanede söylemiş zaten referans degeri bu ama insallah artar
Semy M-eng95 hamile değilsiniz gibi anladım ben bi değer belirtilmemiş çünkü. Eğer gecikmeniz devam ederse 10 gün sonra bi test yapın bence daha garanti sonuç olur
Mumy01 M-eng95 negatif kuzum yani çalıstıkları cihazdan ve degerden kaynaklı arada böyle olur ama 5 ten yukarı bile olsa doktorlar en az bir 100 olması bekler ondan 2 3 gün üst üstte artısı takip ederler hayırlısı olsun rabbim gönlüne göre versin sakın takma kafana birşeyi