Nry0682 Merhaba arkadaslar,13 haftalık hamileyim 2 haftadır gecmeyen baş agrım var.Tansiyonum bar fakat tansiyon baş agrısı farklı tansiyonum normalken olan bas agrım farklı.Baş agrısına cözüm bulan varmı acaba.Migren tası aldım banamısın demiyo cıldırtcak bu baş agrısı.
Cigdemss Nry0682 kan hacmi artmaya başladığı için şiddetli ağrı oluyor, benim akşamları çok zor oluyordu. Ben şakaklarıma kekik yağı, elma yağı , nane yağı gibi yağlar sürüp uyuşmasını beklerken uyuyordum.
Esra357 Nry0682 ağrının geçmesi bekledim hep yatakta su bile içemezdim. Allah yardımcın olsun canım ama geçiyor canım ben ilk 15 hafta hep ağrı çektim şimdi 26. Haftadayım o günden bugüne 1 kere başım ağrımadı çok şükür.
mercimeginanne Nry0682 bnmde o dönemlerde aşırıydı baş ağrısı son çare gözlerimi sıkıca kapatıp karanlık yerde yattım yaklaşık 16-17 saat öyle kurtuldum :)
CigdemSenol Nry0682 Nane yağı bana çok iyi gelmişti canim. Nane yağını alnıma masaj yaparak sürüyordum
Nry0682 mercimeginanne kafama tülbent baglayıp yatıyorum, yaglardan sürüyorum,karanlık aydınlık her odada yattım yok olmuyo🙁son care kafa nakli 😁
mercimeginanne Nry0682 ben eczaneden göz bandı almıştım 2 kat ondan yapıştırıp üzerine de uyku bandı takıp uyumuştum 🙈
Biannee1 At kestanesiyle masaj yaptırıyordum eşime iyi geliyordu rahatlatıyor bende çok baş ağrısı çekiyorum